JIRA Service Desk

JIRA Service Desk je nástroj pre efektívne riadenie servisných tímov kompatibilné s ITIL a poskytuje jednotný komunikačný kanál pre zákazníkov a jednoduché užívateľské rozhranie pre pracovníkov servisnej podpory.

„Smeruje tikety na správne miesta a nič už neprekĺzne.“

Ak váš tím už používa JIRA, máte šťastie! JIRA Service Desk je nástroj pre efektívne riadenie servisnej podpory. Je postavený nad JIRA Core a umožňuje pripojenie incidentov k ich “root problems” v JIRA, takže agenti môžu riešiť problémy rýchlejšie. Flexibilné workflows podporí aj tie najkomplexnejšie zmenové procesy.

Je možné používat pravidla, které jsou součásti JIRA Service Desk, nebo si můžete definovat pravidla vlastní. Reporty umožňujú sledovať vyťaženie vášho tímu, získať nadhľad nad kľúčovými metrikami, alebo sa zamerať na detail. JIRA Service Desk je nový typ implementácie service dosku, ktorý sa dá okamžite nastaviť priamo v cloude alebo na vašom serveri. JIRA Service Desk už využíva viac ako 10 000 IT tímov.

Kľúčové vlastnosti

Samoobsluha

Pomôžte zákazníkom, aby si pomohli sami – o samoobsluhe sa dá hovoriť vtedy, keď si zákazník nájde užitočné informácie sám. To sa deje jednoducho kladením otázok pomocou inteligentných automatizovaných návrhov z vedomostnej základne.

S využitím Confluence je vytváranie článkov znalostnej bázy rýchle. Editor dokumentov v Confluence Vám umožní vkladať snímky obrazovky, slučky (loop) vo vašom tíme v zmienkach (mentiones), a spájať články s konkrétnymi tikety pre evidenciu tých najviac užitočných.

Integrácia s JIRA Software

V prípade, že váš tím už používa JIRA Software, je možné prepojiť IT tiket s backlogom vývojového tímu. Odstráňte príčinu problému skôr, ako dôjde k eskalácii dopadov.

Dostať tímy dokopy, už nemusí byť tak komplikované, ako tomu bolo v minulosti. S JIRA Service Desk postavené na platforme JIRA (Software, IT, Business), Dostať tímy dokopy, už nemusí byť tak komplikované, ako tomu bolo v minulosti. S JIRA Service Desk postavené na platforme JIRA (Software, IT, Business), je možné spolu prepojiť vývojové a IT tímy na jednom mieste a tým udržať každého v slučke. Používaním JIRA Service Desk, vaše tímy podpory a vývoja lepšie komunikujú, spolupracujú na projektoch a zdieľajú znalosti.

Automatizácia opakujúcich sa úloh

Je váš tím zaseknutý v opakujíjcích sa úlohách alebo požiadavkách s chýbajúcou prioritou? Nastavte automatizáciu, aby ste agentom umožnili sústrediť sa na dôležité veci a pomohli uľahčiť pracovné zaťaženie.

Zvýšte produktivitu so štandardnou funkcionalitou pravidiel automatizácie, ktorá je súčasťou dodávky OOTB, alebo si definujte svoje vlastné.

ITIL ready

Postupujte podľa najlepších osvedčených postupov IT s hotovými šablónami ITIL. Získajte všetko, čo IT tímy potrebujú, priamo so štandardnou dodávkou OOTB, je možné riešiť požiadavky na service, incident, problem a change manažment.

JIRA Service Desk zjednodušuje tradičné riadenie služieb. Vytvára flexibilné ITIL-ready riešenie, priamo po nasadení štandardnej verzie OOTB. JIRA Service Desk obsahuje workflows pre riadenie servisných požiadaviek, incidentov, problémov a zmien.

Integrácia s ďalšími Atlassian nástrojmi

Posuňte svoju zákaznícku podporu o stupienok vyššie.

Řízení znalostí

Pridajte Confluence do JIRA Service Desk zadarmo a uľahčite svojim zákazníkom aby si dokázali pomôcť sami.

Buďte mobilní

Dostávajte kritické upozornenia pomocou HipChat a nikdy nezmeškáte P1, bez ohľadu na to, kde sa nachádzate.

Chcete ITIL?

JIRA Service Desk obsahuje ako štandard dodávky (OOTB) pripravené šablóny pre ITIL incident, change, problem a service požiadavky.

Evidenciae aktív

Sledujte aktíva s asset management rozšířením. Udržte si prehľad, kde je vaša náradie.


Spoľahlivo vám zabezpečíme

  • Odbornú konzultáciu a analýzu možnosti využitia systému v podniku
  • Školenie pre administrátorov a používateľov systému
  • Správu systému, hosting
  • Integráciu s ostatnými firemnými systémami
  • Zákazkový vývoj modulov pre individuálne potreby klienta
  • Predaj, inštalácia a integrácia vlastných modulov spoločnosti: Confbox add-on, Easy Mind add-on, SLA Plugin, Work Report plugin, ALM Pack
  • Predaj modulov tretích strán: výber z viac ako 1 000 rozširujúcich prídavných modulov k aplikáciu na Atlassian Marketplace
Mgr. Tomáš Páral

Petr Michálek Sales Director

+420 602 507 062

sales@morosystems.cz

*
*
*
*
*
*